La Federació Empresarial del Gran Penedès compta amb un servei de suport a l'empresa en l'àrea de Recursos Humans amb diferents serveis.

La FEGP posa en servei una àrea especialitzada en la gestió i el desenvolupament de persones.

La consultoria incorpora un gabinet especialitzat en l’organització de departaments de RRHH i assessorament extern per a empresaris i directius en matèria de direcció de persones i gestió d’equips. A més, ofereix expertesa en la provisió, selecció i avaluació de persones, així com en l’avaluació i tractament de riscos psicosocials.


La consultoria de gestió i desenvolupament de persones de la FEGP està coordinada per un staff coneixedor de les relacions empresarials i, alhora, avesat en els requeriments de major exigència i màxima confidencialitat.

L’equip de consultors el composen un elenc de prestigi, amb experts reconeguts en les seves respectives àrees de coneixement i praxi empresarial.

Carmen Pérez Pons

Llicenciada en Psicologia (UB). Experta en Selecció de Personal i Competències Professionals. Autora dels llibres Nuevo enfoque de la Entrevista en el marco del proceso de Selección (BUBOK 2009) i L’Actitud del Benestar (La Plana 2013). Va ser docent en els seminaris de Selecció i d’Assessment Centers, en el Màster en Direcció de Recursos Humans a les Organitzacions de l’IDEC (Universitat Pompeu Fabra). Li agrada definir-se com a: psicòloga per formació, consultora per professió i docent per vocació.

Rafa Segovia

Llicenciat en Psicologia (URV). Mestratge en Prevenció de Riscos Laborals. Director tècnic a Segovia Consultors, especialistes en gestió integral del risc psicosocial. Des de l’any 1999 col·labora amb diferents entitats públiques i privades en temes de desenvolupament d’habilitats interpersonals. La seva missió és contribuir a l’avanç de la societat mitjançant la millora dels entorns organitzatius.

Sonia Ramos

Llicenciada en Dret (Alcalá de Henares) i en Administració d’empreses (San Pablo CEU). Màster en Direcció de Recursos Humans per EAE, Barcelona. És membre del Col·legi d’Advocats de Tarragona i de la Society for Human Resource Management (EEUU). Àmplia experiència en entorns internacionals, multiculturals i multilingües. Ha treballat durant onze anys a l’estranger en empreses i organismes de primer nivell, com la Banca de Nova York, la Cambra de Comerç d’Espanya a Bèlgica i Luxemburg i AXA Investment Managers.

Gabinet de RRHH

El gabinet ofereix a empreses i entitats un acompanyament en la gestió de persones i en la millora de la seva eficiència, ajudant-les a dissenyar, organitzar i coordinar les activitats i serveis de l’àrea de Persones i d’Organització en funció de les seves necessitats concretes.

El gabinet de RRHH estén la seva consultoria des de la formulació de plans de recursos humans fins a les polítiques corporatives i la gestió del canvi organitzatiu, així com el disseny dels itineraris formatius i els plans de carrera individualitzats.

Avaluació i anàlisi de competències

  • Identificació de les competències en relació amb l’organització
  • Anàlisi de la qualitat d’atenció al client
  • Determinació de perfils competencials per a diferents col·lectius
  • Sistema d’avaluació de l’acompliment i/o avaluació de 360º

Borsa de treball

La Borsa de treball de la FEGP funciona des de fa vint-i-cinc anys i la seva operativa sempre ha destacat per la immediatesa i la fiabilitat. Com a valor diferencial i característic, el servei que ofereix la FEGP està enfocat a la demanda de perfils i no tant a l’oferta. Avui dia és un dels principals facilitadors d’ocupació de les nostres comarques.

Els segments en blau fosc corresponen al nombre de currículums rebuts i atesos pel servei de borsa de treball. Els segments en blau cian representen el nombre de perfils requerits per les empreses, tots els quals han estat satisfets positivament per la borsa de treball de la FEGP.

El servei de borsa de treball del Consorci de Serveis Empresarials (CSE) s’ofereix gratuïtament a les empreses associades a la FEGP, de la mateixa manera que fins ara, tot procurant dotar-lo de major qualitat pel que fa als perfils curriculars. A més, es mantenen les consignes de màxima diligència i immediatesa quant als terminis de resposta a les demandes realitzades per les empreses usuàries.

Les empreses no associades a la FEGP també poden fer ús del servei de la borsa de treball, sota l’aplicació de tarifes. Accediu a la borsa de treball.

Banc de currículums

La borsa de treball de la FEGP serveix de base per a la confecció d’un banc de dades que conté una major diversitat i selectivitat de perfils curriculars. Aquest banc afavoreix la reducció dels terminis habituals, fins al punt de poder respondre amb la major urgència.

El banc de currículums es gesta a partir de diverses fonts, directes i indirectes, amb participació d’altres entitats i institucions, públiques i privades, i amb la captació de perfils demandants mitjançant les xarxes socials, en les què la FEGP hi té un posicionament remarcable.

Diferents convenis amb mitjans de comunicació supracomarcals -tant impresos com digitals- afavoreixen la publicació d’anuncis en les seccions de mercat de treball; d’aquesta manera es garanteix un flux constant pel que fa a l’entrada de currículums.

Gabinet de Selecció

El Gabinet de Selecció ofereix dues línies de servei de selecció de persones: el servei Exprés i el servei Premium.

Selecció “Exprés”

Es seleccionen els candidats a partir del banc de currículums de la borsa de treball de la FEGP. S’elegeixen 3 o 4 persones que s’ajusten més i millor al perfil requerit per l’empresa demandant. Els seleccionats són citats a una sessió psicotècnica i les conclusions de l’estudi són redactades en un document que s’envia, confidencialment, a l’empresa.

La realització té una durada màxima estimada d’una setmana. El preu del servei de Selecció “Exprés” és de 900 eu per procés.

Selecció “Premium”

Es tracta d’una selecció ben bé a mida de la demanda expressada per l’empresa. El procés de selecció s’ofereix en tota la seva extensió: definició de lloc, recerca de candidatures (amb publicació d’anuncis en premsa), aplicació de tests psicotècnics, rondes d’entrevista, informes i presentació de candidats.

El procés té una durada màxima estimada de quatre setmanes. El preu del servei de Selecció “Premium” és equivalent al 12% del salari brut del candidat (s’estableix un pressupost mínim de 2.000 eu per procés), més el cost de les insercions d’anuncis en premsa, si fos el cas.

Gabinet de riscos psicosocials

  • Anàlisi del fenomen de l'assetjament en l'organització (avaluació i auditoria interna)
  • Disseny d'estratègies per afavorir la gestió ètica de les persones i una cultura preventiva que disminueixi el risc d'assetjament laboral
  • Elaboració de protocols de prevenció i abordatge de l'assetjament laboral (estàndards i a mida)
  • Revisió i adaptació de protocols ja existents
  • Dictàmens pericials en matèria de risc psicosocial (estrès, burnout, assetjament)
  • Creació i disseny de campanyes de sensibilització en matèria d'assetjament
  • Elaboració de material i recursos per incrementar el grau de conscienciació envers l'assetjament (cartells, díptics, tríptics, vídeos...)
  • Workshops específics en matèria d'assetjament laboral:
    • Com elaborar protocols d'assetjament laboral?
    • Instrucció de casos d'assetjament laboral: com investigar el presumptes casos
    • Formació per a comandaments (directius, comandaments intermedis)
    • Formació per a treballadors/es

 

Podeu contactar amb el Gabinet de Recursos humans de la FEGP a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o bé trucant al 902 106 700.

Amb el patrocini de

Banc Sabadell Caixa Bank

La teva privacitat és la nostra prioritat

Aquest web utilitza cookies, tal com es descriu en la nostra  Política de cookies. Podeu canviar la configuració de cookies en qualsevol moment. Si continua utilitzant el nostre lloc, entenem que vostè accepta l'ús de les cookies.