Quan vaig rebre l'anuari 2018-2019 de la FEGP vaig tenir una sorpresa molt agradable en veure que s'hi reproduïa el decàleg de l'Ètica empresarial.
El 12 de juny es compleix el primer aniversari del procés d’integració de les organitzacions UEP i ADEPG. Avui la nova FEGP s’encamina al miler d’empreses associades. A hores d’ara ja és considerada com una de les primeres xarxes empresarials del país. Disposa de tres seus socials, al Vendrell, Vilafranca del Penedès i Vilanova i la Geltrú.
Un any més l’abril porta la Nit de l’Empresa de la FEGP. Empresaris/es, directius i directives i representants institucionals, Premis FEGP 2018, reconeixement de 18 empreses de les tres comarques del Gran Penedès; un acte multitudinari i, a opinió meva, necessari.