Vols aparèixer a la revista Perspectiva, a l'anuari o als mitjans online?

Veure tarifes dels mitjans online i offline

Notícies d'empresa

El Patronat de la Fundació Privada Sant Antoni Abat va decidir lliurar els Premis Lalo als millors treballs de recerca de batxillerat, malgrat la situació excepcional per la pandèmia, d’acord amb la resolució del jurat dels premis, per tal de donar un reconeixement a l’esforç realitzat per les alumnes que han resultat guanyadores. L’acte de lliurament dels guardons ha tingut lloc en data 29 de desembre a la seu de la Fundació.

La Sra. Blanca Deusdad (com a Presidenta del Jurat 2020) i la Sra. M. Dolors Camacho (Gerent de la Fundació) han fet lliurament, individualment, dels premis als treballs escollits.

Des de la Gerència de la Fundació s’ha traslladat a les guanyadores l’alta qualitat dels treballs presentats i la dificultat del jurat en les seves decisions a l’hora de valorar els treballs presentats, al mateix temps que se les ha encoratjat a continuar desenvolupant la seva formació i poder-nos trobar en un acte públic, com es mereixen, l’any 2021.

15.01.2021

La propera edició del Festival Jardins de Terramar se celebrarà del 29 de juliol al 12 d’agost. L’Ajuntament de Sitges i la promotora catalana Terra Music & Events han anunciat les noves dates del certamen que aposta per mantenir la mateixa essència i el concepte de les darreres edicions. Així, la programació inclourà artistes catalans i també de renom internacional.

Els organitzadors del festival treballen des de fa mesos en els aspectes tècnics de la producció i també han iniciat les negociacions per a la contractació dels artistes que conformaran la programació d’aquesta nova edició.

En les properes setmanes, l’organització revelarà els noms dels artistes i grups musicals que configuraran el cartell 2021 i també es presentaran les novetats que enguany s’incorporaran al certamen.

Un any més, el talent local i la col·laboració del teixit empresarial tindran un paper rellevant en la concepció d’aquest festival que, com a esdeveniment cultural i de promoció econòmica i turística de Sitges, compta amb el suport de diferents patrocinadors i d’un públic ja fidel.

El certamen se celebra des de l’any 2017 a Sitges. Joan Baez, Gregory Porter, Texas o Rick Astley, han estat alguns dels artistes que han passat durant aquests anys per l’escenari del Terramar.

14.01.2021

Avui 13 de gener a les 16h se celebrarà l'acte del lliurament de la cinquena edició dels Premis de la Responsabilitat Social a Catalunya.

Els Premis Respon.cat reconeixeran sis empreses, un territori i una persona per a les següents categories:

· Premi a la trajectòria en Responsabilitat per a Empreses grans.
· Premi a la trajectòria en Responsabilitat per a Empreses petites i mitjanes.
· Reconeixement als Territoris socialment responsables.
· Reconeixement al Programa empresarial ambiental de col·laboració.
· Reconeixement a la Gestió de la diversitat d’origen.
· Reconeixement a les Bones pràctiques empresarials de reforma horària.
· Reconeixement al Programa empresarial de voluntariat.
· Reconeixement especial a la trajectòria destacada d’una persona pel seu compromís amb la Responsabilitat Social a Catalunya. 

Com en les edicions anteriors dels Premis, s’ha elaborat un vídeo de cadascuna de les empreses i organitzacions guanyadores per mostrar el seu compromís i les seves bones pràctiques.

Inscripció Acte lliurament Premis Respon.cat 2020

13.01.2021

Els que formen part d'Ametller Origen treballen per oferir als seus clients un producte de qualitat, garantint els majors estàndards de benestar animal i sostenibilitat. Des d'aquesta filosofia, anuncien el ferm compromís que, si en 2023 no haguessin pogut assolir aquest objectiu, a partir de 2025 el 100% de l'ou fresc que ofereixen, així com l'ou utilitzat com a ingredient en totes les seves elaboracions pròpies, provingui de gallines lliures de gàbies.

Amb això Ametller Origen vol expressar la importància que té per a ells satisfer les demandes del consumidor modern que, cada vegada més, aposta per productes de qualitat els quals els seus orígens i condicions de producció siguin sostenibles i acords amb els valors de la seva societat.

12.01.2021

El Gremi d’Hostaleria de Sitges, el Gremi ‘Hostaleria de Vilanova i el Port de Sitges – Aiguadolç consideren altament positiu el projecte de reobertura de l’Autòdrom de Terramar per convertir-lo en un centre internacional d’activitats eqüestres i potenciar, al mateix temps, la seva condició d’espai destinat a esdeveniments relacionats amb el motor. Una representació de les tres entitats han participat aquest matí en una visita a l’espai, on han rebut les explicacions del projecte per part de l’empresa i amb els quals han compartit els efectes positius que tindrà la iniciativa en el territori. 

En la visita a les instal·lacions de l’Autòdrom han participat una quinzena de membres del Gremi de Sitges, a més de directius de l’Escola d’Hostaleria i Turisme de l’Institut Joan Ramon Benaprès, del Port de Sitges – Aiguadolç i del Gremi d’Hostaleria de Vilanova, que han pogut conèixer de primera mà les característiques del projecte i la repercussió positiva que tindrà en l’economia de Sitges i de la resta el territori.

Llegeix la notícia sencera

11.01.2021

Mercadona ha superat els 3 milions de quilos d’aliments i productes d’higiene personal donats a entitats socials de Catalunya el 2020, més del doble dels entregats el 2019, quan va arribar a 1.478.000 quilos.

Aquest increments són «conseqüència de la situació excepcional ocasionada per la Covid-19» i, des de setembre, els 250 establiments de l’empresa a Catalunya participen en aquesta iniciativa.

En concret, Mercadona ha realitzat les donacions a 156 entitats i organitzacions benèfiques, 98 ubicades a Barcelona, 27 a Tarragona, 22 a Girona i nou a Lleida. Les entitats de Barcelona han rebut 1.752 tones de productes, les de Tarragona, 689; les de Girona, 356 i les de Lleida, 239.

Llegeix la notícia sencera

08.01.2021

Applus+ aposta per la mobilitat urbana sostenible, i llença un sorteig en col·laboració amb l’empresa Inokim d’un patinet elèctric. La finalitat d’Inokim és posar a disposició de les persones, vehicles de qualitat ben equilibrats entre les bones prestacions, amb dissenys atractius i alta fiabilitat. 

El model del patinet que es sorteja és l’Inokim Light 2 Super, el més nou de la gamma Light. És un vehicle que sens dubte combina la lleugeresa amb un rendiment òptim per la mobilitat urbana diària. A més, com la resta de patinets elèctrics Inokim, està destinat a adults i és ideal per a desplaçaments urbans de curta i mitja distància.

Més informació

07.01.2021

Connecta't a Randstad Research demà, dimarts 5 de gener les 9:30h, per a conèixer de prop les principals dades d'atur i afiliació corresponents al mes de desembre.

Valentín Bote, director de Randstad Research, analitzarà les dades d'afiliació i el comportament de l'ocupació en sectors clau de la nostra economia durant el mes de desembre.

Per a finalitzar, donarà una visió global de les conseqüències de la crisi, en integrar i fer balanç de les xifres dels deu últims mesos.

Més informació

05.01.2021

L’empresària penedesenca Queta Domènech ha anunciat la seva jubilació i el final de la seva etapa com a presidenta de la Fundació Vallformosa, “Gotims d’esperança”. La fundació ha anunciat la creació d’una nova institució “Vallformosa Foundation” amb un nou patronat i una missió. 

Queta Domènech es jubila i per tant, es desvincula de les Caves Vallformosa, entitat des de la qual va impulsar l’any 2008 el primer sopar solidari per recaptar fons per la lluita contra el càncer. De fet, fa cinc anys que aquest sopar solidari va derivar a la creació de la  Fundació Vallformosa amb la finalitat de promocionar més iniciatives globals per a la lluita contra el càncer i de millora social.

04.01.2021

La UPF Barcelona School of Management dóna a conèixer les Beques Impulsa Dona, unes ajudes finançades per dones i destinades a subvencionar els estudis de màsters o postgraus per a dones. L’objectiu d’aquestes beques és potenciar el talent femení i fer que més dones arribin a posicions de direcció o emprenguin els seus propis projectes. 

En l’àmbit empresarial, un estudi elaborat pel Degà de la UPF Barcelona School of Management, Oriol Amat, indica que les empreses amb dones directives són més rendibles, encara que, la igualtat de gènere és un dels reptes més importants del  nostre teixit empresarial. 
El volum de dones que arriben a posicions més notòries és encara molt reduït, per això, la UPF-BSM vol donar suport a totes aquelles dones amb talent a desenvolupar una trajectòria professional sòlida. 

Per a més informació, podeu contactar amb la UPF Barcelona School of Management a través del correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

31.12.2020

SOREA, companyia gestora del cicle integral de l’aigua, i les seves filials donaran 33.500 € a favor de l’assaig clínic #JoEmCorono, gràcies a la campanya per passar-se a la correspondència digital. La campanya, que es va iniciar al mes de maig i finalitza el pròxim 31 de desembre, té l’objectiu que, per cada nou usuari de la factura digital, es donarà 1 € a la lluita contra el coronavirus. Així doncs, durant aquests vuit mesos, ja s’han donat d’alta més de 33.500 persones per rebre la correspondència de forma digital.

Sorea i les seves filials faran el donatiu corresponent a l’assaig clínic encapçalat per l'equip de metges i investigadors de la Fundació Lluita contra la Sida, IrsiCaixa i l'Hospital Universitari Germans Trias i Pujol. D’aquesta manera, la companyia fa la seva contribució a la lluita contra el coronavirus i mostra el seu compromís amb la investigació.

Llegeix la notícia sencera

30.12.2020

El Grup Ondunova, l’empresa de cartró ondulat amb seu a Santa Margarida i els Monjos i Les Preses, ha decidit fer front a la pandèmia i seguir endavant amb les seves inversions previstes. El director general de l’empresa, Jordi Carrió assegura que volen seguir endavant amb el projecte per continuar invertint i per tant, creixent amb eficiència.

El projecte total consta de 12 milions d’euros, amb una primera fase de 4 milions d’euros el 2020 i una segona, de 8 milions el 2021. Així mateix, l’empresa s’està organitzant d’una manera més matricial, amb la finalitat de potenciar la seva comunicació interna i incrementar el seu compromís amb l’equip humà. A més, en la seva fita per la digitalització ha obert noves xarxes socials i acaba d’estrenar el seu canal de Youtube. 

29.12.2020

Des de ja fa molts anys, Avgvstvs Forvm imparteix els Tallers Forvm, de manera gratuïta, a escoles de prestigi nacional i internacional. L’objectiu d’aquests tallers és donar a conèixer els vinagres de qualitat que elaboren, a més de transmetre, de manera didàctica, als joves cuiners la importància de fer servir productes de qualitat en les seves creacions.

Una altra part del taller és l’estudi i presentació de receptes elaborades amb Forvm per restaurants d’arreu del món (39 països).

Per finalitzar el taller, els estudiants tenen la possibilitat de degustar 4 tapes sorprenents elaborades per Forvm i pel xef Jordi Guillem, que ha estat professor culinari a la UB i la Unitat Bullipèdia d’El Bulli. Finalista a cuiner de l´any 2014 al Forum Gastronòmic, Premi al Millor Cuiner al Campionat Mundial d´Hotels de Turquia, durant 5 anys col·laborador de la Fundació Alicia, subcampió 2 cops al campionat del món de gelaters a Itàlia.

Tot un plaer per als sentits tenir l’oportunitat de gaudir d’unes tapes elaborades per aquest xef, amb qui hem dissenyat l’ADN dels Vinagres Forvm, el qual intenta oferir una visió més àmplia de les infinites aplicacions culinàries que té Forvm pel fet de jugar amb ingredients de tot el món.


Seguir Llegint

28.12.2020

El proper 13 de gener a les 16.00h tindrà lloc l’Acte de lliurament de Premis Respon.cat 2020.
Donades les circumstàncies l'acte se celebrarà en línia.
El proper 13 de gener se celebrarà l'acte del lliurament de la cinquena edició dels Premis de la Responsabilitat Social a Catalunya, que es consoliden amb l'assoliment del quinqueni.

Concretament, l’Acte de lliurament dels Premis Respon.cat reconeix sis empreses, un territori i una persona per a les següents categories:

Premi a la trajectòria en Responsabilitat per a Empreses grans.
Premi a la trajectòria en Responsabilitat per a Empreses petites i mitjanes.
Reconeixement als Territoris socialment responsables.
Reconeixement al Programa empresarial ambiental de col·laboració.
Reconeixement a la Gestió de la diversitat d’origen.
Reconeixement a les Bones pràctiques empresarials de reforma horària.
Reconeixement al Programa empresarial de voluntariat.
Reconeixement especial a la trajectòria destacada d’una persona pel seu compromís amb la Responsabilitat Social a Catalunya.
Com en les edicions anteriors dels Premis, s’ha elaborat un vídeo de cadascuna de les empreses i organitzacions guanyadores per mostrar el seu compromís i les seves bones pràctiques.

Enguany el context ens ha obligat ha realitzar les gravacions en línia.

Això no treu que es tracta de peces de gran interès que mostren com les empreses reconegudes aborden diferents aspectes de la Responsabilitat Social i ho gestionen com un element estratègic i competitiu de l'organització.

Inscripcions a l'acte

23.12.2020

La crisi del coronavirus ha deixat palès la importància de la transformació digital d'aquelles companyies que volen mantenir la seva activitat a llarg termini i ser competitives.

La transformació digital d'una empresa no sols té a veure amb l'ús d'eines informàtiques, la seva implantació requereix d'un canvi cultural

L'any que estem a punt de deixar enrere s'ha parlat molt de com empreses de tots els sectors han hagut d'accelerar els seus plans de digitalització per a fer front a la situació excepcional que hem viscut i estem vivint. El digital s'ha convertit en la taula de salvació de molts negocis per a mantenir la seva activitat i minimitzar les seves pèrdues.

Gran part del retail no ha tingut més remei que recórrer a plataformes de comerç elèctric per a arribar als seus clients, petites i mitjanes empreses s'han vist obligades a reorientar els seus plans estratègics per a adaptar-se als nous hàbits de consum, i organitzacions de totes les grandàries han fomentat el teletreball per a protegir la salut dels seus empleats.

Aquelles companyies que ja havien iniciat els seus plans de transformació digital han tingut capacitat per a adaptar-se al nou escenari econòmic i social; i les que estaven fent els seus primers passos han hagut d'introduir els canvis més ràpidament de l'esperat. Però una part de les empreses s'ha enfrontat de cop a una manera de treballar i de gestionar els seus processos que a penes coneixien. Tot un repte per a la majoria d'elles.

Eines digitals i cultura d'empresa
Un dels aspectes clau per a dur a terme aquesta digitalització és una adequada gestió dels recursos humans des del moment en el qual l'empleat entra en contacte amb l'empresa i durant el temps que desenvolupi en ella la seva carrera professional. Solucions com BesTalent IA by Aggity faciliten l'automatització de tots els tràmits relacionats amb la vida laboral, independent de l'àmbit d'activitat. Ja sigui per a l'assignació de torns, eines per a facilitar el teletreball o per a detectar talent, entre altres.

Al costat d'una adequada gestió de la seva força laboral, en l'èxit d'un negoci també intervé la relació que estableix amb els seus clients. Les plataformes de màrqueting digital, com RedPoint by aggity, es converteixen aquí en grans aliades. A partir de la captació de dades dels usuaris i la seva posterior anàlisi ofereixen una visió objectiva i precisa del seu comportament. D'aquesta manera la marca és capaç de respondre a les seves necessitats en temps real i de forma personalitzada.

No cal perdre de vista que la transformació digital d'una empresa no sols té a veure amb l'ús d'eines informàtiques. La seva implantació requereix d'un canvi cultural que implica a tots els membres de l'organització, incloent el quadre directiu; i d'una inversió la rendibilitat de la qual a vegades no s'obté de manera immediata i per a la qual és necessari establir plans a mitjà i llarg termini. En aquest punt, la implementació d'un sistema de gestió financera com Uniclass by aggity ajuda a agilitar el control de tota l'economia de l'empresa de manera totalment automatitzada, escurçant temps i reduint costos.

Els canvis sistemàtics solen anar acompanyats d'un cert temor al desconegut. No obstant això, la transformació digital ja està instaurada en moltes organitzacions amb resultats òptims.

Conèixer els beneficis que els reporta només és el primer pas per a vèncer les seves reticències i començar a ser més competitives.

Per més informació

23.12.2020

Amb motiu del centenari del grup alemany Klingele, la companyia va decidir posar en marxa, el  passat juny, un concurs per dotar econòmicament 100 projectes solidaris que presentessin els  treballadors de les diferents plantes que té repartides per Alemanya, Holanda, Catalunya i  Tenerife. Finalment, degut a la qualitat i quantitat de propostes presentades, va ampliar el  nombre de premiats a 113. 

De les 13 idees que es van presentar des de les plantes catalanes del Grup Ondunova de Santa  Margarida i els Monjos i Les Preses, que formen part de la corporació teutona Klingele, han guanyat 8.  

Unes iniciatives solidàries que han repartit uns 50.000 euros, 3.000 dels quals han anat a parar a diferents entitats, associacions i institucions de Les Preses, Sitges, Sant Pere de Ribes, Santa  Margarida i els Monjos, Vilafranca i Canet de Mar. 

A més, el Grup Ondunova ha fet una gran aportació de caixes de cartró pels lots de Nadal als  bancs d’aliments de Vilafranca i Santa Margarida i els Monjos.

22.12.2020

La sala de la ràbia’ és la nova forma d’entreteniment que està de moda en tot el món i que ara arriba a Espanya de la mà d’Axerum, un local especialitzat en llançament de destral de Vilanova i la Geltrú. L’impulsor d’aquesta habitació és Albert Soler, un home de 33 anys que va ser esportista d'elit i cansat de fer tombs pel món va decidir emprendre el seu propi negoci. 

A la nova sala de la ràbia acudeixen persones que necessiten desestressar-se i desfogar-se trencant qualsevol mena d’objecte. El joc consisteix a escriure en una pissarra el nom a la ràbia i els motius de l’estrès que la persona porta acumulat. L’activitat està pensada per practicar-la en parella, encara que també es pot fer en solitari. 

El confinament ha generat un canvi en els tipus de clients, encara que, el perfil dels usuaris que acudeixen més al centre, “es troben entre els 30 i els 45 anys i el vuitanta per cent són dones”- afirma Soler.  Per tant, ‘La sala de la ràbia’ neix en un moment ideal per a la societat i els participants asseguren que marxen a casa relaxats i molt feliços. 

21.12.2020

La Casa d’Empara de Vilanova i la Geltrú és un dels centres de referència en l'atenció a la gent gran a la comarca del Garraf i recentment han incorporat una innovació de l'empresa de Sant Pere de Ribes AKO per prevenir contagis de covid-19 entre els usuaris i la plantilla. Carles Bardera, gerent del centre, ha explicat que "aquest 2020 ha representat un nou repte en la nostra història i ens ha obligat a innovar ràpidament per garantir la salut i confort dels nostres usuaris". Precisament detalla que "una de les línies de treball que ens vàrem plantejar fou la d’avaluar i registrar el correcte ambient interior de les nostres instal·lacions". Ha estat gràcies a la Solució de monitorització ambiental IOT de AKO, la Casa d'Empara disposa ja "d’informació fiable i precisa per mantenir les òptimes condicions ambientals, minimitzant el risc de contagi i maximitzant el confort ambiental per a usuaris i treballadors”.

Xavier Albets, cap de investigació d’Ako, ha concretat que "volíem aportar la nostra tecnologia en la lluita contra la pandèmia. Múltiples estudis han demostrat recentment ja la correlació entre una bona gestió d’ambient interior i la menor propagació de virus per la via d’aerosols". Aquests dispositius són els que s'han instal·lat a la Casa d'Empara, que estan connectats a un software en el núvol: "mesurem i registrem temperatura, humitat i concentració de CO2 a l’ambient i convertim les dades en informació per prendre decisions i enviar avisos o alarmes per a la ventilació manual d'estances, engegar de forma automatitzada la ventilació amb l'objectiu de mantenir un nivell òptim per minimitzar el risc de contagis i maximitzar el confort dels usuaris és a dir, ventilant el just i necessari i amb criteris objectius". Aquesta solució que proposta AKO permet compartir la informació de forma oberta per que totes les parts interessades, usuaris, treballadors i familiars, puguin consultar l’estat ambiental des de qualsevol dispositiu.

17.12.2020

Des del GrupOndunova, l’empresa d’embalatges de cartró ondulat de Santa Margarida  i els Monjos, volem impulsar el respecte pel medi ambient i la sostenibilitat.
En la nostre  fita per obtenir una economia circular i potenciar l’educació des de ben petits en una  estima al nostre entorn, hem creat enguany la campanya “Per un Nadal sostenible,  decora el Nadal, d’una manera molt especial”. 
Tot i que, nosaltres no ens dediquem a fer decoració, ja que la nostre especialitat són  els embalatges de cartró, PLV, displays i producció digital, hem realitzat uns rens de  cartró per potenciar un nadal #ecofriendly.  
Amb aquest objectiu, volem apropar-nos als joves (i no tan joves) fent una campanya  per instagram. 
Fes-te fotos amb els rens i/o amb diferent elements de cartró i etiqueta’ns al nostre  instagram: @wondu_packs. Regalarem rens decoratiustots els dies, aconsegueix el teu! 
Sabies que... el cartró contamina menys, costa menys i pràcticament té la mateixa  fortalesa i punts positius que el plàstic. A més, la indústria del cartró ha reduït en els  darrers 30 anys en un 40% les seves missions de CO2. 
Som el 3r país que més recicla a Europa, ens volem posicionar els primers! 
Si el vostre centre vol adherir-se a la campanya, no dubteu en posar-vos en contacte  amb nosaltres i tindreu el vostre ren de manera totalment gratuïta. Entre tots,  mantinguem viu l’esperit del Nadal! 
CONTACTEU A: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. 689.430.345 (Montse) Quedem a la vostre disposició. 
Gràcies

16.12.2020


L’any 2008 Vallformosa va iniciar el primer sopar solidari i ara fa cinc anys es va crear la Fundació Vallformosa amb l’objectiu de promocionar més iniciatives globals per a la lluita contra el càncer

Mitjançant una carta de comiat la fins ara presidenta de la Fundació Vallformosa, Queta Domènech explica que una vegada finalitzada la seva etapa com a presidenta de la Fundació Vallformosa, “Gotims d’esperança”, la direcció de Vallformosa ha creat una nova fundació “Vallformosa Foundation” amb un nou patronat i missió.
Durant aquests anys s’han realitzat diferents com la caminada i un sopar solidari per recaptar fons per a la lluita contra el càncer.
L’any 2015 va crear el Premi Martí Via, en homenatge al director d’operacions de Vallformosa que va morir després d’una llarga lluita contra aquesta malaltia.
Queta Domènech es jubila i es desvincula de les Caves Vallformosa, finalitzant també aquesta etapa de la Fundació.

15.12.2020

Amb el patrocini de

Banc Sabadell Caixa Bank

La teva privacitat és la nostra prioritat

Aquest web utilitza cookies, tal com es descriu en la nostra  Política de cookies. Podeu canviar la configuració de cookies en qualsevol moment. Si continua utilitzant el nostre lloc, entenem que vostè accepta l'ús de les cookies.