El passat 5 de febrer la Federació Empresarial del Gran Penedès va participar al Plenari del Pacte per l’Ocupació del Garraf 2018-2020 que va tenir lloc a la Masia d’en Cabanyes, seu del Consell Comarcal. Aquest acte ha reunit les sis alcaldesses de la comarca, juntament amb els agents acadèmics, socials i econòmics que en formen part.

La finalitat de la reunió era la de fer balanç de les mesures executades des de la signatura del pacte, el juliol de 2018; també es van posar sobre la taula accions pendents de realitzar durant aquest any i es va parlar del futur. La voluntat dels membres és reeditar el pacte per als anys 2021-2024, i continuar treballant de forma conjunta i coordinada per marcar el full de ruta de les polítiques d’ocupació al Garraf.

La FEGP, per la seva part, posarà especial èmfasi a potenciar les dones científiques des del col·lectiu Dones d’Empresa i coordinarà la presentació i divulgació de la oferta en FP Dual existent a les comarques.