La nova Junta Directiva de la Federació Empresarial del Gran Penedès promou la participació dels socis per tal que siguin aquests els que determinin les principals línies d'actuació de l'entitat.

El proper dimecres 13 de novembre, a Camp Joliu (L'Arboç) tindrà lloc la primera jornada de debat participatiu, amb el patrocini de Light Eyes, al voltant de la FEGP. Serà una sessió de tarda, a partir de les 19h, en la què els participants es distribuiran en set grups de treball cadascun vinculat a un dels àmbits sectorials de la FEGP: indústria; comerç; turisme; construcció; serveis empresarials; viticultura i tecnologia.

L’agrupació per àmbits permetrà agrupar els perfils en funció dels seus interessos i perspectives, amb l’objectiu que cada grup identifiqui què hauria de ser la FEGP en relació amb els objectius globals de l’entitat i als serveis que s'ofereixen als socis.

La sessió de treball d'aquest dimecres està oberta a la participació de tots els directius associats. A més, amb posterioritat, els socis rebran un qüestionari online que completarà l'estat d'opinió i les expectatives dels socis.