Joves d'Empresa, col·lectiu vinculat a la Federació Empresarial del Gran Penedès, celebra aquest dijous 6 de juny, el seu desè aniversari amb un sopar al restaurant La Cucanya, a Vilanova i la Geltrú.

El col·lectiu presentarà la nova imatge corporativa, disseny de Raúl Ramos, de l'estudi Cocolia, així com el nou espai web, segell d'Offing Web Solutions.

Durant la gala, també tindrà lloc la ponència de Miquel Àngel Mora, cofundador de Housfy, la immobiliària que ha revolucionat el sector. També s'entrevistarà a Eulàlia Torres, d'Hola Decora, amb més de 32.500 seguidors en el seu compte d'Instagram, així com a Maria Bassegoda, qui a través del seu compte d'Instagram @brightexperiences comparteix fotografies d'experiències #finedining i de viatges.

A més, els assistents podran degustar una selecció de vins i caves gentilesa de Cellers Planas Albareda, Mas Bertran, Pinord, Vallformosa, Vilarnau i Viña Torreblanca. Així com també els gintònics de Gin MG.

L’acte compta amb el patrocini de Banc Sabadell i XTA.

Visita suggerida: https://www.fegp.cat/joves/mailing/190527_soparJdE.html