Martí Sistané, president de la Federació Empresarial del Gran Penedès, i Juli Silvestre, director del Grup Entrem-hi, han signat el conveni de col·laboració pel projecte “Junts trenquem el cercle”, a Vilafranca del Penedès.

El propòsit del projecte és poder oferir accions que promoguin la millora de l’ocupabilitat de persones en situació de vulnerabilitat social, amb la implicació de les empreses i entitats del territori, mitjançant la seva participació en una Xarxa d’Empreses i Entitats Solidàries amb la Inserció Laboral i Social de persones amb especials dificultats.

Per tant, la FEGP es compromet a formar part de la Xarxa d’Empreses i Entitats que col·laboren amb el projecte “Junts trenquem el Cercle” i a facilitar oportunitats de formació en aquest projecte perquè les persones beneficiàries puguin tenir experiències en l’entorn laboral.

Podeu consultar la imatge de la signatura a: www.fegp.cat/comunicats/190514_entremhi.jpg

Sobre la Federació Empresarial del Gran Penedès
La Federació Empresarial del Gran Penedès és una organització de base associativa, de règim assembleari i de lliure afiliació, que representa el conjunt de l'empresariat del seu àmbit intercomarcal. La FEGP és una entitat que manté un compromís amb el seu entorn social i econòmic i que entén com a prioritari el progrés de l'entorn, en tant que beneficia el conjunt de ciutadans i entitats que hi conviuen i garanteix el futur de les activitats que s'hi desenvolupen.

Sobre Grup Entrem-hi
Entrem-hi és una entitat sense ànim de lucre que té com a objectiu millorar la qualitat de vida de les persones en risc d’exclusió de l’Alt Penedès mitjançant la gestió de projectes sociolaborals, serveis comercials i industrials que permetin oferir oportunitats de formació i feina per a persones amb especials dificultats,