La nova xarxa representa més de 3.000 activitats econòmiques
Es posa en marxa el Consell d'Entitats Empresarials i Professionals del Gran Penedès

Promogut per la Federació Empresarial del Gran Penedès i amb la participació d'una vintena d'associacions, s'ha posat en funcionament el Consell d'Entitats Empresarials i Professionals del Gran Penedès.

La sessió constitutiva d'aquest nou Consell va tenir lloc a la seu de la FEGP Vilanova i va aplegar representants d'entitats gremials, intersectorials i col·legi professionals. En el seu conjunt les entitats membres apleguen més de 3.000 activitats econòmiques del Penedès i el Garraf.

Els sectors de l'hostaleria, el comerç, l'habitatge, la indústria, els serveis i l'enginyeria estan representats en aquesta gran xarxa. L'objectiu dels promotors és afavorir espais de coneixement i interrelació entre tots aquells agents privats que treballen en la dinamització econòmica i empresarial del Gran Penedès.

A més, a partir del nou ens es promouran actuacions conjuntes i l'organització d'accions formatives i informatives, com també iniciatives de to reivindicatiu per reforçar la competitivitat del territori.