Els Premis FEGP tenen la finalitat de reconèixer aquelles iniciatives d'empreses i entitats del Penedès i del Garraf, vinculades o no a l'entitat, que hagin excel·lit en el decurs de l'exercici anterior.
L'acte de proclamació i lliurament dels ducs, el guardó insígnia de la FEGP, tindrà lloc en el decurs de la Nit de l'Empresa, el proper 26 d'abril, al Celler Gran de les caves Codorníu, a Sant Sadurní d'Anoia.
Totes les empreses, entitats i professionals associats a la FEGP poden proposar la seva pròpia candidatura o la d’una altra empresa, entitat o professional si es considera que reuneix mèrits per optar a una o vàries de les categories de premis. Només cal omplir el formulari que trobaran a www.fegp.cat/premis, abans del 28 de febrer.

Es podran guardonar les empreses en les categories sectorials d'Indústria, Comerç, Turisme, Logística i Habitatge, i també en les àrees transversals d'Innovació, Internacionalització, Sostenibilitat, Responsabilitat Social i Màrqueting i Comunicació.
A més, els col·lectius vinculats a la FEGP, Dones d'Empresa i Joves d'Empresa, també lliuraran els seus guardons.
A l'enllaç podeu recuperar la fotografia del Palmarès dels Premis FEGP 2018.