La Federació Empresarial del Gran Penedès (FEGP) ha col·laborat amb la Fundació pel Suport Social Solidari, una fundació que treballa per garantir els drets de les persones, promoure la igualtat d’oportunitats i la millora de la qualitat de vida, fent una donació del mobiliari de la seva seu del Baix Penedès (El Vendrell).

En nom de la Fundació pel Suport Social Solidari, el seu director, Miquel Àngel Roman, ha agraït a la FEGP totes les seves aportacions de material d’oficina, les quals aniran destinades a cobrir i reemplaçar qualsevol necessitat de persones en risc d’exclusió social. A partir de les diferents contribucions fetes per la FEGP, l’organització solidària valorarà en quins àmbits són més imprescindibles, des d’aules per a alumnes fins a pisos tutelats.

La Fundació pel Suport Social Solidari, una entitat sense ànim de lucre del camp social i educatiu, dissenya i desenvolupa projectes destinats a satisfer les necessitats dels sectors més desfavorits de la societat i a donar suport a aquelles persones en situació de risc social.

Aquesta entitat abraça, acull i sosté serveis de suport a l'atenció primària especialitzada i a tots aquells relacionats amb els serveis d'atenció a les persones.

Banc Sabadell Caixa BankAcció PreventivaMútua General de CatalunyaFinergia