La FEGP i l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès estan col·laborant amb el projecte #PenedèsCircular, un programa que convida les empreses a iniciar un procés de transformació cap a l’economia circular i la simbiosi industrial com a estratègia per a la competitivitat i la reactivació econòmica.

Amb aquest projecte, l’Ajuntament de Vilafranca assistirà les empreses i els emprenedors del Gran Penedès que encara no s’hagin iniciat en l’economia circular i també donaran suport a aquelles que ja s’hi hagin iniciat perquè millorin la seva transició cap a la circularitat.

Perquè l’Ajuntament pugui veure quines necessitats i oportunitats hi ha en el teixit productiu de la comarca, la Federació Empresarial ha concertat tot un seguit de visites per poder fer el contacte entre les empreses i l’Ajuntament. La setmana passada van visitar Cales de Pachs, a Pacs del Penedès i Ondunova, a Santa Margarida i els Monjos. També està programada una visita a Reciclatges González, a Vilanova i la Geltrú.