FEGP

Informació i actualitat

Twitter_FEGP

Blog FEGP
Predicció, previsió i prevenció

comercFa uns quants anys, corria la primavera del 2001, tot just iniciant el nou segle XXI i el III mil·lenni, vaig assistir a Girona a una conferència de models econòmics de futur impartida per un catedràtic d’Economia que en aquell moment ostentava un alt càrrec directiu d’una coneguda entitat financera. Si posem en context aquell any 2001 recordarem que va ser l’any que va tenir lloc el brutal atemptat de les torres bessones de Nova York, mentre que a l’estat espanyol José Maria Aznar continuava amb la “Espanya va bien”, s’acabava la mili obligatòria  i a Catalunya feia 21 anys que governava Jordi Pujol i tot just havia anomenat Artur Mas com el seu successor. Entre d’altres prediccions, recordo que ens va fer una dissertació on preveia una societat que treballaria de dilluns a dijous al migdia i la resta de la setmana ens dedicaríem a l’oci. Aquest fet comportaria un creixement del sector serveis i ho argumentava fent una projecció des del principi de l’era industrial en la què es treballava dissabtes i com aquestes jornades es varen anar reduint. En el moment de la conferència ja ho situava en que divendres a la tarda ja s’havia incorporat al cap de setmana i que, en poc temps, aquest llarg cap de setmana abraçaria tot el divendres per arrabassar, en no gaires anys més, la tarda del dijous, incorporant-la al cap de setmana. Més o menys venia a dir que estaríem mitja setmana treballant i mitja d’oci, per la qual cosa considerava que la inversió en el futur estava en el sector serveis, oci i lleure. Avui, més de quinze anys després, podem assegurar que els caps de setmana no s’han allargat i, malauradament, si hi ha molta gent ociosa no és per redistribució de la jornada laboral sinó perquè ostentem una de les xifres d’atur més elevades d’Europa. I, d’ençà de la crisi, amb el temor que això augmenti el sostre de l’atur endèmic com a conseqüència dels canvis de model productiu i la manca de readaptació del aturats als perfils que demanden els llocs de treball actuals. Però si actualment a Catalunya hi ha més superfície destinada a àrees comercials d’esbarjo i oci no ha estat perquè gaudim d’un nivell de renda més alt sumat a més temps lliure, sinó a costa de transformar naus, on abans havien indústries, per centres de pàdel o requalificant usos de sòl industrial per a polígons comercials. Vagi per endavant que han de ser benvingudes totes les iniciatives que generin riquesa, llocs de treball i creixement als municipis en particular i a la comarca en general. Però cal una estratègia de promoció econòmica ben definida i amb visió de futur amb un teixit empresarial divers en sectors i dinàmiques econòmiques que aportin creixement econòmic i llocs de treball de manera estable i continuada en el temps. En el nou escenari de globalització i pugna competitiva entre territoris, cal que les municipalitats transcendeixin aquestes competències tradicionals i, sense deixar de prestar serveis públics eficients, assumeixin un paper promotor del desenvolupament integral que inclogui la dinamització de l'economia local. Martí Sistané President de la FEGP Article publicat a l’edició núm. 141 de la revista Perspectiva

 

 
Publicacions
 
Tarifes publicitàries

Totes les tarifes tenen vigència fins al 31 de desembre de 2018. S'afegirà el 21% d'IVA a la factura final.

10% de descompte per a les empreses associades a la FEGP en totes les propostes
 
MITJANS OFFLINE
MITJANS ONLINE
Gran Penedès Empresa
Veure els detalls d'aquesta publicació

Estimació d'impactes directes per edició: 5.000

ESPAI MIDES 1 edic. 2 edic. 5 edic.
1 mòdul 183 x 70 píx. 15 € 25 € 50 €
1 mòdul 375 x 60 píx. 25 € 40 € 65 €

> Contractar un espai publicitari al Gran Penedès Empresa
 
 
 
Què·De·Nou
Veure els detalls d'aquesta publicació

Estimació d'impactes per edició: 1.000
 
ESPAI MIDES
1 edic.
2 edic.
5 edic.
1 mòdul 183 x 70 píx. 10 € 15 € 25 €
1 mòdul 375 x 60 píx. 15 € 25 € 50 €
> Contractar un espai publicitari al Què·De·Nou
 
 
Va d'Empresa
Veure els detalls d'aquesta publicació

Estimació d'impactes directes per edició: 3.000

ESPAI MIDES
1 edic.
2 edic.
5 edic.
1 mòdul 183 x 70 píx. 10 € 15 € 25 €
1 mòdul 375 x 60 píx. 15 € 25 € 50 €
> Contractar un espai publicitari al Va d'Empresa
 
 
FEGPèdia
Veure els detalls d'aquesta publicació

Estimació d'impactes directes per edició: 1.000

ESPAI MIDES
1 edic.
2 edic.
5 edic.
1 mòdul 183 x 70 píx. 10 € 15 € 25 €
1 mòdul 375 x 60 píx. 15 € 25 € 50 €

> Contractar un espai publicitari al Resum quinzenal FEGPèdia
 
 
CAMPANYA PUBLICITÀRIA EN MITJANS ONLINE 1
 
Proposta de campanya setmanal als diferents mitjans digitals de la FEGP.

Estimació d'impactes: 9.000

Campanya setmanal amb espai de 183x70 píx. Banner petit

MITJÀ
Núm. d'edicions
Preu
Gran Penedès Empresa 1 ed. 15 €
Què·De·Nou 5 ed. 25 €
Campanya sencera   30 €

> Contractar aquesta campanya

 
 
CAMPANYA PUBLICITÀRIA EN MITJANS ONLINE 2
 
Proposta de campanya setmanal als diferents mitjans digitals de la FEGP.

Estimació d'impactes: 9.000

Campanya setmanal amb espai de 375x60 píx. Banner gran.

MITJÀ
Núm. d'edicions
Preu
Gran Penedès Empresa 1 ed. 25 €
Què·De·Nou 5 ed. 50 €
Campanya sencera   60 €

> Contractar aquesta campanya

 
 
CAMPANYA PUBLICITÀRIA EN MITJANS ONLINE 3
 
Proposta de campanya mensual als diferents mitjans digitals de la FEGP.

Estimació d'impactes: 36.000

Campanya setmanal amb espai de 183x70 píx. Banner petit

MITJÀ
Núm. d'edicions
Preu
Gran Penedès Empresa 5 ed. 50 €
Què·De·Nou 20 ed. 100 €
Va d'Empresa 1 ed. 10 €
FEGPèdia 2 ed. 15 €
Campanya sencera   120 €

> Contractar aquesta campanya

 
 
CAMPANYA PUBLICITÀRIA EN MITJANS ONLINE 4
 
Proposta de campanya mensual als diferents mitjans digitals de la FEGP.

Estimació d'impactes: 36.000

Campanya setmanal amb espai de 375x60 píx. Banner gran.

MITJÀ
Núm. d'edicions
Preu
Gran Penedès Empresa 5 ed. 65 €
Què·De·Nou 20 ed. 200 €
Va d'Empresa 1 ed. 15 €
FEGPèdia 2 ed. 25 €
Campanya sencera   250 €

> Contractar aquesta campanya



amb el patrocini de: