FEGP

Informació i actualitat

Twitter_FEGP

Blog FEGP
Polígons inclusius

Polígons inclusius
Malgrat els grans avenços socials dels últims decennis, la crisi ha tornat a posar les persones amb dificultats de caire físic, intel•lectual, trastorn mental i persones amb dificultats de caire social en una situació de greu vulnerabilitat.
L’Ajuntament de La Bisbal del Penedès, la Fundació Santa Teresa del Vendrell i la FEGP s’han unit per impulsar el programa Integra’ls, amb l’objectiu d’apropar aquestes persones a les empreses dels polígons de La Bisbal i propiciar la seva contractació, promovent la igualtat d’oportunitats.
L’objectiu inicial del programa és aconseguir 50 insercions laborals en un període de 2 anys, així com estendre la iniciativa a d’altres polígons.
El programa posa l’accent en els polígons, com a xarxes vives d’empreses que poden treballar conjuntament  per aconseguir grans objectius, amb benefici propi i del conjunt de la societat.
La inclusió laboral d’aquestes persones és una qüestió de drets i de dignitat; no ens podem permetre taxes d’atur estructural properes al 10%. Però, a més, és una qüestió de justícia ja que es tracta de persones amb capacitat d’aportar valor a través del seu treball.
José Carlos Eiriz
Fundació Santa Teresa del Vendrell

integrals

Malgrat els grans avenços socials dels últims decennis, la crisi ha tornat a posar les persones amb dificultats de caire físic, intel·lectual, trastorn mental i persones amb dificultats de caire social en una situació de greu vulnerabilitat.

L’Ajuntament de La Bisbal del Penedès, la Fundació Santa Teresa del Vendrell i la FEGP s’han unit per impulsar el programa Integra’ls, amb l’objectiu d’apropar aquestes persones a les empreses dels polígons de La Bisbal i propiciar la seva contractació, promovent la igualtat d’oportunitats. L’objectiu inicial del programa és aconseguir 50 insercions laborals en un període de 2 anys, així com estendre la iniciativa a d’altres polígons. El programa posa l’accent en els polígons, com a xarxes vives d’empreses que poden treballar conjuntament per aconseguir grans objectius, amb benefici propi i del conjunt de la societat. La inclusió laboral d’aquestes persones és una qüestió de drets i de dignitat; no ens podem permetre taxes d’atur estructural properes al 10%. Però, a més, és una qüestió de justícia ja que es tracta de persones amb capacitat d’aportar valor a través del seu treball. José Carlos Eiriz Fundació Santa Teresa del Vendrell

 

 
 
* GESTIÓ COMERCIAL
INSCRIURE'S AL CURS Inscriure's al curs
 
  Data inici: 24-01-2019 Data fi: 21-02-2019
  Calendari
  dijous, de 16h a 20h
  Hores totals: 20 hores
  Matrícula: Subvencionat
  Lloc  
  FEGP Vilanova (c. Àncora, 3 · Vilanova i la Geltrú)

  Professorat  
  Ramon Esteban, expert en vendes i màrqueting

  Continguts  
  1. Introducció
1.1 Tipus d’organitzacions comercials
1.2 El departament comercial
1.3 Fixació dels objectius comercials
1.4 Control i supervisió de l’activitat comercial

2. Estadística i estudis de mercat
2.1 Disseny i tècniques de la investigació comercial
2.2 El treball de camp
2.3 Els resultats de la investigació
2.4 Estadística descriptiva. Interpretació dels fenòmens observats
2.5 Els resultats de la investigació comerç

3. Planificació, previsió i promoció de vendes
3.1 Planificació de la campanya
3.2 Previsió de les vendes
3.3 Promocions de vendes

4. Polítiques de preus i de productes: Publicitat
4.1 El preu, variable de màrqueting
4.2 Mètodes de fixació de preus
4.3 Estratègies de preus



  Observacions  
  Objectius del curs

• Aprendre eines bàsiques per realitzar balanços i gestions comercials
• Adquirir els coneixements necessaris per planificar i fer una previsió adequada
• Conèixer la tipologia de les organitzacions des del punt de vista comercial
• Conèixer la funció i les principals feines que fa el departament comercial
• Conèixer els fonaments de la investigació comercial i aprendre a aplicar-los a casos concrets
• Conèixer com es planifica una campanya comercial i aprendre a aplicar-ho a casos concrets
• Aprendre a fer una previsió de vendes utilitzant els instruments més comuns
• Conèixer els principals mecanismes de promoció de les vendes
• Analitzar el preu sota la perspectiva del màrqueting, els principals mètodes de fixació i les estratègies de preus més utilitzades


······························

Curs adreçat a:

•Persones que cotitzen per Règim General o Autònom.

• Persones en situació d’atur: Aquest col•lectiu té l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que portin la documentació presencialment al Centre de Formació i es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada per al Reial decret 694/2017, de 3 de juliol, pel qual es desplega la Llei 30/2015, de
9 de setembre, per la qual es regula el sistema de formació professional per a l’ocupació en l’àmbit laboral.

• Els treballadors de l’Administració Pública no poden accedir a aquest Pla de Formació.
 
 



amb el patrocini de: