FEGP

Informació i actualitat

Twitter_FEGP

Blog FEGP
Polígons inclusius

Polígons inclusius
Malgrat els grans avenços socials dels últims decennis, la crisi ha tornat a posar les persones amb dificultats de caire físic, intel•lectual, trastorn mental i persones amb dificultats de caire social en una situació de greu vulnerabilitat.
L’Ajuntament de La Bisbal del Penedès, la Fundació Santa Teresa del Vendrell i la FEGP s’han unit per impulsar el programa Integra’ls, amb l’objectiu d’apropar aquestes persones a les empreses dels polígons de La Bisbal i propiciar la seva contractació, promovent la igualtat d’oportunitats.
L’objectiu inicial del programa és aconseguir 50 insercions laborals en un període de 2 anys, així com estendre la iniciativa a d’altres polígons.
El programa posa l’accent en els polígons, com a xarxes vives d’empreses que poden treballar conjuntament  per aconseguir grans objectius, amb benefici propi i del conjunt de la societat.
La inclusió laboral d’aquestes persones és una qüestió de drets i de dignitat; no ens podem permetre taxes d’atur estructural properes al 10%. Però, a més, és una qüestió de justícia ja que es tracta de persones amb capacitat d’aportar valor a través del seu treball.
José Carlos Eiriz
Fundació Santa Teresa del Vendrell

integrals

Malgrat els grans avenços socials dels últims decennis, la crisi ha tornat a posar les persones amb dificultats de caire físic, intel·lectual, trastorn mental i persones amb dificultats de caire social en una situació de greu vulnerabilitat.

L’Ajuntament de La Bisbal del Penedès, la Fundació Santa Teresa del Vendrell i la FEGP s’han unit per impulsar el programa Integra’ls, amb l’objectiu d’apropar aquestes persones a les empreses dels polígons de La Bisbal i propiciar la seva contractació, promovent la igualtat d’oportunitats. L’objectiu inicial del programa és aconseguir 50 insercions laborals en un període de 2 anys, així com estendre la iniciativa a d’altres polígons. El programa posa l’accent en els polígons, com a xarxes vives d’empreses que poden treballar conjuntament per aconseguir grans objectius, amb benefici propi i del conjunt de la societat. La inclusió laboral d’aquestes persones és una qüestió de drets i de dignitat; no ens podem permetre taxes d’atur estructural properes al 10%. Però, a més, és una qüestió de justícia ja que es tracta de persones amb capacitat d’aportar valor a través del seu treball. José Carlos Eiriz Fundació Santa Teresa del Vendrell

 

 
 
* PERSONAL BRANDING
INSCRIURE'S AL CURS Inscriure's al curs
 
  Data inici: 25-01-2019 Data fi: 05-04-2019
  Calendari
  divendres, de 16h a 19h
  Hores totals: 30 hores
  Matrícula: Subvencionat
  Lloc  
  FEGP Vilanova (c. Àncora, 3 · Vilanova i la Geltrú)

  Professorat  
 

  Continguts  
  1. Business brand & Personal brand
Concepte i evolució de les marques
Casos d’èxit i fracàs.
Tendències en els mercats.
Missió, valors i rols de les marques

2. Eines per construir una marca corporativa
Claus per a la singularitat i diferenciació
Factors de generació de confiança
Neuro - màrqueting - De les eines tradicionals a les eines 2.0

3.Estratègia de màrqueting digital en les marques"
Pla d’acció. De l'I+D al CDC (connectem, desenvolupem, compartim)
Mercadologia
Responsabilitat, valors i objectius.
Creativitat
Anàlisi de la competència

4. Personal Branding
DAFO personal
Creació del QCIP
Implantació del PDAD
Branding estratègic.
Personal Branding i mercat laboral


  Observacions  
  Objectius del curs

• Comprendre les responsabilitats de tenir una marca personal o empresarial com a clau en la nova estructura de les organitzacions.
• Aprofitar el fenomen “branding” per posicionar-se al mercat laboral.
• Conèixer els avantatges de tenir una marca personal connectada a la marca empresarial com a estratègia de les organitzacions enfront d'altres formats tradicionals. Com millorar la creativitat
• Conèixer els diferents models de marca personal que millor s’adaptin a un mateix i a la seva organització.
• Dominar el QCIP (Quadre de Comandament Integral Personal) per una bona implantació del PDAD ( Planificar- Desplegar- Actuar- Desafiar).
• Analitzar l’evolució del mercat en marques per l’autoaprenentatge i millora de la reputació .
• Conèixer les eines bàsiques en creació i gestió de marca personal i empresarial en productes o serveis.
• Identificar les claus per la diferenciació i singularitat de la pròpia marca: competència
d'aprendre a aprendre, competència d'autonomia i iniciativa personal i competència social

·····························

Curs subvencionat pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya i el Servicio Público de Empleo Estatal

Curs adreçat a:

. Treballadors en actiu que cotitzen per Règim General o Autònom
. Persones en situació d’atur i treballadors de l’administració pública tenen l’accés limitat a aquest Pla de Formació tal i com estipula el Reial decret 694/2017, de 3 de juliol, pel qual es desplega la Llei 30/2015, de 9 de setembre, per la qual es regula el sistema de formació professional per a l’ocupació en l’àmbit laboral.
 
 



amb el patrocini de: