FEGP

Informació i actualitat

Twitter_FEGP

Blog FEGP
Polígons inclusius

Polígons inclusius
Malgrat els grans avenços socials dels últims decennis, la crisi ha tornat a posar les persones amb dificultats de caire físic, intel•lectual, trastorn mental i persones amb dificultats de caire social en una situació de greu vulnerabilitat.
L’Ajuntament de La Bisbal del Penedès, la Fundació Santa Teresa del Vendrell i la FEGP s’han unit per impulsar el programa Integra’ls, amb l’objectiu d’apropar aquestes persones a les empreses dels polígons de La Bisbal i propiciar la seva contractació, promovent la igualtat d’oportunitats.
L’objectiu inicial del programa és aconseguir 50 insercions laborals en un període de 2 anys, així com estendre la iniciativa a d’altres polígons.
El programa posa l’accent en els polígons, com a xarxes vives d’empreses que poden treballar conjuntament  per aconseguir grans objectius, amb benefici propi i del conjunt de la societat.
La inclusió laboral d’aquestes persones és una qüestió de drets i de dignitat; no ens podem permetre taxes d’atur estructural properes al 10%. Però, a més, és una qüestió de justícia ja que es tracta de persones amb capacitat d’aportar valor a través del seu treball.
José Carlos Eiriz
Fundació Santa Teresa del Vendrell

integrals

Malgrat els grans avenços socials dels últims decennis, la crisi ha tornat a posar les persones amb dificultats de caire físic, intel·lectual, trastorn mental i persones amb dificultats de caire social en una situació de greu vulnerabilitat.

L’Ajuntament de La Bisbal del Penedès, la Fundació Santa Teresa del Vendrell i la FEGP s’han unit per impulsar el programa Integra’ls, amb l’objectiu d’apropar aquestes persones a les empreses dels polígons de La Bisbal i propiciar la seva contractació, promovent la igualtat d’oportunitats. L’objectiu inicial del programa és aconseguir 50 insercions laborals en un període de 2 anys, així com estendre la iniciativa a d’altres polígons. El programa posa l’accent en els polígons, com a xarxes vives d’empreses que poden treballar conjuntament per aconseguir grans objectius, amb benefici propi i del conjunt de la societat. La inclusió laboral d’aquestes persones és una qüestió de drets i de dignitat; no ens podem permetre taxes d’atur estructural properes al 10%. Però, a més, és una qüestió de justícia ja que es tracta de persones amb capacitat d’aportar valor a través del seu treball. José Carlos Eiriz Fundació Santa Teresa del Vendrell

 

 
 
* ANALÍTICA WEB I PLA DE MÀRQUETING DIGITAL
INSCRIURE'S AL CURS Inscriure's al curs
 
  Data inici: 21-01-2019 Data fi: 27-03-2019
  Calendari
  dilluns i dimecres, de 18h a 20h30
  Hores totals: 50 hores
  Matrícula: Subvencionat
  Lloc  
  FEGP Vilanova (c. Àncora, 3 · Vilanova i la Geltrú)

  Professorat  
  Jamina Felip, experta en competències digitals i desenvolupament d'habilitats transversals

  Continguts  
  1. Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, loyalty

2. Sense analítica estem cecs

3. El mètode Lean: Fail fast, fail cheap.

4. El pla de màrqueting digital
Auditoria
Estudi de la competència
Anàlisi DAFO
Anàlisi de l'audiència
Fixar objectius: smart goals i KPI
Tècniques de màrqueting digital a curt, mitjà i llarg termini
Fixar un calendari d'implementació
Fixar un pressupost
Avaluar el pla de màrqueting digital

5. Analítica web aplicada a xarxes socials
6. Analítica web aplicada a botigues virtuals
7. Analítica web aplicada a projectes SEO
8. Eines per a analitzar:
connectar Wordpress amb Google Analytics i Webmasters, connectar Wordpress amb MailChimp / Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics / Instagram Analytics / LinkedIn


  Observacions  
  Objectius del curs

• Aprendre a mesurar resultats de Màrqueting Digital: accions en xarxes socials, SEO, SEM, mail Màrqueting.
• Aprendre a fixar i aconseguir objectius SMART en Màrqueting Digital.
• Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes Digitals.
• Conèixer i saber aplicar les eines d'analítica web.
• Entendre la importància de les mètriques per a l'èxit en entorns digitals.
• Entendre com funciona un projecte Web i a treure-li partit.
• Fixar els objectius d'un projecte Online i portar un seguiment dels mateixos.
• Gestionar el nostre blog, web, anuncis i xarxes socials de manera més eficient
• Aprendre a analitzar i buscar casos d'èxit Online, analitzar altres projectes online i el seu posterior impacte.
• Aprendre a crear i aplicar un Pla de Màrqueting Digital mitjançant tècniques d'Analítica Web

·····························

Curs subvencionat pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya i el Servicio Público de Empleo Estatal

Curs adreçat a:

. Treballadors en actiu que cotitzen per Règim General o Autònom
. Persones en situació d’atur i treballadors de l’administració pública tenen l’accés limitat a aquest Pla de Formació tal i com estipula el Reial decret 694/2017, de 3 de juliol, pel qual es desplega la Llei 30/2015, de 9 de setembre, per la qual es regula el sistema de formació professional per a l’ocupació en l’àmbit laboral.
 
 



amb el patrocini de: