FEGP

Informació i actualitat

Twitter_FEGP

Blog FEGP
Polígons inclusius

Polígons inclusius
Malgrat els grans avenços socials dels últims decennis, la crisi ha tornat a posar les persones amb dificultats de caire físic, intel•lectual, trastorn mental i persones amb dificultats de caire social en una situació de greu vulnerabilitat.
L’Ajuntament de La Bisbal del Penedès, la Fundació Santa Teresa del Vendrell i la FEGP s’han unit per impulsar el programa Integra’ls, amb l’objectiu d’apropar aquestes persones a les empreses dels polígons de La Bisbal i propiciar la seva contractació, promovent la igualtat d’oportunitats.
L’objectiu inicial del programa és aconseguir 50 insercions laborals en un període de 2 anys, així com estendre la iniciativa a d’altres polígons.
El programa posa l’accent en els polígons, com a xarxes vives d’empreses que poden treballar conjuntament  per aconseguir grans objectius, amb benefici propi i del conjunt de la societat.
La inclusió laboral d’aquestes persones és una qüestió de drets i de dignitat; no ens podem permetre taxes d’atur estructural properes al 10%. Però, a més, és una qüestió de justícia ja que es tracta de persones amb capacitat d’aportar valor a través del seu treball.
José Carlos Eiriz
Fundació Santa Teresa del Vendrell

integrals

Malgrat els grans avenços socials dels últims decennis, la crisi ha tornat a posar les persones amb dificultats de caire físic, intel·lectual, trastorn mental i persones amb dificultats de caire social en una situació de greu vulnerabilitat.

L’Ajuntament de La Bisbal del Penedès, la Fundació Santa Teresa del Vendrell i la FEGP s’han unit per impulsar el programa Integra’ls, amb l’objectiu d’apropar aquestes persones a les empreses dels polígons de La Bisbal i propiciar la seva contractació, promovent la igualtat d’oportunitats. L’objectiu inicial del programa és aconseguir 50 insercions laborals en un període de 2 anys, així com estendre la iniciativa a d’altres polígons. El programa posa l’accent en els polígons, com a xarxes vives d’empreses que poden treballar conjuntament per aconseguir grans objectius, amb benefici propi i del conjunt de la societat. La inclusió laboral d’aquestes persones és una qüestió de drets i de dignitat; no ens podem permetre taxes d’atur estructural properes al 10%. Però, a més, és una qüestió de justícia ja que es tracta de persones amb capacitat d’aportar valor a través del seu treball. José Carlos Eiriz Fundació Santa Teresa del Vendrell

 

 
 
* COMMUNITY MANAGER
La matrícula d´aquest curs està tancada.
 
  Data inici: 11-12-2018 Data fi: 12-03-2019
  Calendari
  dimarts i dijous, de 18h a 20h30

Matrícula tancada · Llista d'espera
  Hores totals: 50 hores
  Matrícula: Subvencionat
  Lloc  
  FEGP Vilanova (c. Àncora, 3 · Vilanova i la Geltrú)

  Professorat  
  Jordi González, expert en màrqueting i comunicació

  Continguts  
  Programa del curs

1. Social Media i Community Manager
Xarxes socials i comunitats
Fixar els objectius d'un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, fidelization
La figura del Community Manager: funcions i responsabilitats
Com dinamitzar comunitats online
Com treballar continguts en social media

2. Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials

3. Facebook
Facebook. Característiques principals
Fanpages a Facebook: Com gestionar-les? Com fer-les créixer?
Engagement. Com aconseguir engagement amb la comunitat?
Pestanyes i aplicacions a Facebook

4. Twitter
Twitter. Característiques principals
Llenguatge específic de Twitter
Com augmentar el número de followers

5. Pinterest, Google+, Linkedin, imatge social i vídeo màrqueting
Pinterest, la plataforma visual
Google+: Característiques principals
LinkedIn. Característiques principals
Gestionar els contactes a Linkedin
Com elaborar i optimitzar un CV a Linkedin (com millorar un extracte amb paraules clau)
Imatge social: Instagram, Flikr. Pinterest (la plataforma visual per a e-commerce)
Principis del videomàrqueting. YouTube, Vimeo i Vine

6. Eines del Community Manager
HootSuite i TweetDeck
Isuu, Slideshare i Prezi: compartir presentacions i pdfs
Mailchimp: disseny de newsletters i e-mailing

7. Mètriques i estratègies de Social Media
Mètriques i KPIs de Social Media
Analítica i monitorització en el camp del Social Media


  Observacions  
  Objectius del curs

· Conèixer les competències clau que un community manager ha d’assolir i les característiques del seu lloc de treball
· Dominar els principis del Màrqueting online i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals online existents
· Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar els seus efectes utilitzant-les de forma coordinada
· Analitzar converses i/o opinions a les xarxes socials sobre productes o marques
• Dominar les tècniques per a la generació de reputació online positiva sobre una empresa, producte o servei
• Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials
• Fomentar l'autoaprenentatge, ja que les eines que s'utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se actualitzat

·····························

Curs subvencionat pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya i el Servicio Público de Empleo Estatal

Curs adreçat a:

. Treballadors en actiu que cotitzen per Règim General o Autònom
. Persones en situació d’atur i treballadors de l’administració pública tenen l’accés limitat a aquest Pla de Formació tal i com estipula el Reial decret 694/2017, de 3 de juliol, pel qual es desplega la Llei 30/2015, de 9 de setembre, per la qual es regula el sistema de formació professional per a l’ocupació en l’àmbit laboral.


 
 



amb el patrocini de: