FEGP

Informació i actualitat

Twitter_FEGP

Blog FEGP
Triar el trajecte

camiEnfilo la carretera vella de Vilafranca per anar a pencar, com cada dia. Hi arribo per la rambla de Sant Jordi, el camp dels Alumnes Obrers, el Tacó... Fins aquí, cap novetat. Una mica més amunt comencen a passar coses. Veig com les màquines acaben d’enderrocar els darrers edificis del que havia estat la cimentera Griffi, que fa uns anys que va tancar. Al polígon de la Masia d’en Barreres, molta persiana baixada i rètols de lloguer. Uns pocs metres més enllà, a la planta Mahle de la Masia d’en Frederic acaben de buidar les instal·lacions per traslladar-les a la fàbrica de Mas d’en Puig. Una altra nau buida? Al costat ja hi tenen una antiga nau d’Hitecsa sense activitat. Agafo els darrers retombs i mirant a garbí observo com la xemeneia de la tèrmica de Cubelles es va escurçant cada dia. Arribo a la meva fàbrica. Uf, encara hi és!. M’ofegava la impressió d’una accelerada descomposició de l’activitat industrial. Una premonició? Gairebé al mateix temps, m’assabento que el treball Vilanova i la Geltrú, una història industrial. Tres segles de societat, treball i progrés, ha guanyat un dels Premis Bonaplata, guardó atorgat pel Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya i la Fundació Caixa d’Enginyers. Em fa pensar que la indústria vilanovina té més gruix de passat que de present. Potser ara mateix, en altres indrets de la ciutat s’hi estan aixecant i desenvolupant noves activitats que són la llavor de la Vilanova del futur. Però jo no m’hi fixo. M’he refet de l’ensurt. Des del coll d’en Ferran hi ha bones vistes. Les edificacions de Prysmian, Jaume Serra, Mahle o Megadyne s’alternen amb vinyes i garrofers, amb la mar com a teló de fons. Certament, demà, quan torni a treballar, canviaré l’itinerari.

 

 
 
* ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING DIGITAL
La matrícula d´aquest curs està tancada.
 
  Data inici: 23-10-2018 Data fi: 04-12-2018
  Calendari
  dimarts i dijous, de 15h a 18h30
  Hores totals: 50 hores
  Matrícula: Subvencionat
  Lloc  
  FEGP Vilanova (c. Àncora, 3 · Vilanova i la Geltrú)

  Professorat  
 

  Continguts  
  1. Introducció al màrqueting digital
· Conceptes generals
· Internet de les persones i Internet de les coses: evolució de l'àmbit digital des del 1995 fins avui. Què vindrà en un futur?
· Concepte d'intermediació digital

2. Màrqueting i comerç electrònic
· Canals propis, canals comprats i canals guanyats
· Ser a Internet: perquè ser a Internet i de quina manera. Drupal, wordpress, magento... La importància dels continguts

3. Estratègia de màrqueting i mitjans socials
· Monitorització i estratègia de màrqueting digital: Monitoritzem la xarxa. Controlem què diuen de nosaltres i què diuen de lacompetència.
· La importància de la base de dades pròpia: Identificar clients, convertir els leads en clients, en dades. Després segmentem i fidelitzem
· Inbound vs outbound màrqueting

4. Estratègies de màrqueting digital
· Publicitat online i estratègia publicitària: Estratègia publicitària, briefing i targets. Diferents formats publicitaris.
· E-mail màrqueting: Estratègies de campanyes de correu electrònic. Errors comuns
· Màrqueting d'afiliació: Eixos bàsics d'un programa d'afiliació. Avantatges i inconvenients. Principals xarxes d'afiliats.
· Mobile Marketing: accions pull i push
· Social Media Marketing: Xarxes socials. Què són? Quins tipus hi ha? Segmentació i hàbits d'ús a les xarxes socials. Fases d'un pla de social media

5. Anàlisi DAFO

6. Màrqueting viral

7. Posicionament en cercadors amb contingut 2.0
· Mètriques digitals i fidelització: analítica web, Nielsen, OJD, Comscore…


  Observacions  
  Objectius generals

· Aprendre conceptes fonamentals sobre màrqueting turístic i comerç electrònic
· Identificar els requisits essencials i característiques per a la venda a Internet
· Rendibilitzar les possibilitats del web
· Conèixer el màrqueting tradicional i la seva evolució
· Conèixer i aplicar les possibilitats que ofereix el màrqueting digital amb idees pràctiques

Objectius específics

· Entendre els àmbits digitals en general
· Saber què és el Social Media Màrqueting i aprendre a utilitzar-lo amb efectivitat ( xarxes socials, quines i perquè)
· Aprendre a convertir leads en clients
· Aprendre a fidelitzar clients amb estratègies digitals
· Aprendre tècniques de SEO i SEM (posicionament a Internet)
· Aprendre a captar clients utilitzant màrqueting d'atracció (Inbound màrqueting)
· Entendre les mètriques digitals

·····································

Curs subvencionat pel Consorci de la Formació Contínua de Catalunya i el Servicio Público de Empleo Estatal

Curs adreçat a:

· Treballadors en actiu
· Les persones en situació d’atur tenen l’accés limitat a aquest Pla de Formació, per la qual cosa no tindran garantida la seva plaça fins que portin la documentació presencialment i es comprovi que no s’excedeix la limitació estipulada per al Reial decret 694/2017, de 3 de juliol, pel qual es desplega la Llei 30/2015, de
9 de setembre, per la qual es regula el sistema de formació professional per a l’ocupació en l’àmbit laboral.
 
 



amb el patrocini de: