FEGP

Informació i actualitat

Twitter_FEGP

Blog FEGP
Triar el trajecte

camiEnfilo la carretera vella de Vilafranca per anar a pencar, com cada dia. Hi arribo per la rambla de Sant Jordi, el camp dels Alumnes Obrers, el Tacó... Fins aquí, cap novetat. Una mica més amunt comencen a passar coses. Veig com les màquines acaben d’enderrocar els darrers edificis del que havia estat la cimentera Griffi, que fa uns anys que va tancar. Al polígon de la Masia d’en Barreres, molta persiana baixada i rètols de lloguer. Uns pocs metres més enllà, a la planta Mahle de la Masia d’en Frederic acaben de buidar les instal·lacions per traslladar-les a la fàbrica de Mas d’en Puig. Una altra nau buida? Al costat ja hi tenen una antiga nau d’Hitecsa sense activitat. Agafo els darrers retombs i mirant a garbí observo com la xemeneia de la tèrmica de Cubelles es va escurçant cada dia. Arribo a la meva fàbrica. Uf, encara hi és!. M’ofegava la impressió d’una accelerada descomposició de l’activitat industrial. Una premonició? Gairebé al mateix temps, m’assabento que el treball Vilanova i la Geltrú, una història industrial. Tres segles de societat, treball i progrés, ha guanyat un dels Premis Bonaplata, guardó atorgat pel Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya i la Fundació Caixa d’Enginyers. Em fa pensar que la indústria vilanovina té més gruix de passat que de present. Potser ara mateix, en altres indrets de la ciutat s’hi estan aixecant i desenvolupant noves activitats que són la llavor de la Vilanova del futur. Però jo no m’hi fixo. M’he refet de l’ensurt. Des del coll d’en Ferran hi ha bones vistes. Les edificacions de Prysmian, Jaume Serra, Mahle o Megadyne s’alternen amb vinyes i garrofers, amb la mar com a teló de fons. Certament, demà, quan torni a treballar, canviaré l’itinerari.

 

 
 
* VÍDEO MÀRQUETING · EL VÍDEO EN LA COMUNICACIÓ EMPRESARIAL (Vilanova)
La matrícula d´aquest curs està tancada.
 
  Data inici: 23-01-2014 Data fi: 30-01-2014
  Calendari
  dijous, de 16h a 19h
  Hores totals: 6 hores

• Socis ADEG: 20% de descompte.
• Ex-alumnes ADEG: 10% de dte.
• Alumni EDE: 10% de dte.
• Col•lectius Dones d’Empresa i Joves d’empresa: 8% de dte.

  Matrícula: 69 €

Matrícula bonificable!
  Lloc  
 

  Professorat  
  Javi Polinario, comunicador Freelance
Periodista, màster en relacions públiques i gabinets de comunicació i màster en producció audiovisual. Especialista en xarxes socials, màrqueting de continguts i comunicació corporativa 2.0.


  Continguts  
  El vídeo està esdevenint, cada dia més, el format més utilitzat per les empreses i els professionals per atraure clients i fer arribar amb efectivitat els seus missatges.

Amb l'increment del consum del vídeo onlinea Internet i als telèfons mòbils, el vídeo-màrqueting és la primera opció per les empreses que volen aconseguir visibilitat online, transmetre els seus valors amb efectivitat, generar continguts atractius i, sobretot, atraure i fidelitzar clients.

A més, avui dia, amb un mòbil i poc més es poden fer petites produccions audiovisuals d'èxit. Només cal treure la por i saber què es pot fer i com.

Objectius
En aquest curs es donarà a conèixer què és i quins beneficis té el vídeo-màrqueting. Es dotarà als alumnes de les nocions bàsiques per poder dissenyar i desenvolupar una estratègia de vídeo-màrqueting per implementar accions de comunicació basades en l’ús del vídeo. I es posarà especial èmfasi en que l'alumne pugui elaborar vídeos des de zero amb la màxima efectivitat possible.

Programa

Introducció
1. Què és el vídeo-màrqueting?
2. El poder de la imatge
3. La importància del vídeo a Internet
4. Avantatges d'utilitzar vídeo en l'empresa

Els usos del vídeo
1. L'estratègia del vídeo-màrqueting
2. Usos del vídeo en l'empresa
3. Tipus i formats

Procés d’elaboració d’un vídeo
1. Planificació
2. Producció
3. Gravació
4. Edició i muntatge
5. Publicació
6. Promoció
7. Monitorar

El vídeo a la palma de la mà
1. El creixement del vídeo-màrqueting mòbil
2. Adaptar el vídeo a la pantalla mòbil
3. Noves formes de publicació i promoció
4. Aplicacions i programes


  Observacions  
  Curs adreçat a emprenedors i professionals que vulguin iniciar una estratègia de comunicació basada en vídeo per compte propi. I també es dirigeix a responsables de comunicació i màrqueting que vulguin aprofundir en el vídeo-màrqueting.
 
 



amb el patrocini de: